čtvrtek 17. října 2013

rodinný pouta


moje ženy,
chudáci moje ženy
nikdy mě nemohly přinutit
k rodinný návštěvě
HELE
poklábosíš s tátou
je to hrozně zajímavej chlap!
a
moje máma upeče skvělý kuře!
připomněl sem jí
mezi dvěma panákama
nejim maso
a jo, plácla se do čela
to jim nemůžu říct
budou si myslet
že si divnej
jako kdyby tohle byla ta nejdivnější věc
na mně
ale řek sem: No vidíš
ale vona řekla: ále... voni mi věří
že bych s nějakym mimoňem nechodila!
i když teda úplně normální nejsi
to je fakt
najednou se dívala jako nějaká svoje matka
nebo fotr
a tak sem šel pro panáka
a pivo
a ona řekla: nepij tolik
a mě napadlo
nemohli bychom se všichni sejít v hospodě?
napaříme se a určitě si budeme skvěle rozumět
ježíš to je ale blbej nápad
blbější tě nenapad?
a odešla na hajzl
....

říká se tomu příbuzenský pouta
kurva všechno sem to znal ze svý rodiny
nedělní obědy
civění na flákotu
úsměv určený pro všechny 
a nikoho
rozhodně nechci rozšiřovat tohle portfolio
o další pomalý minuty
který vyplní celej ten čas
od chvíle kdy si navleču předhozený trepky
po cinkání lžiček v kafi
aby pak řekla
když se zaklapnou dveře
šlo to docela dobře
myslim,
že tě maj rádi
protože co potom
na to říct?
...


Žádné komentáře:

Okomentovat