úterý 25. února 2014

bez pointy

jedna moje holka 
/kterou sem potkal v baru/
mi k narozkám koupila knihu
jak se vypořádat s 
démonem alkoholu
řek sem si
asi už piju moc
když mi kupuje tohle
místo slipů

přestal sem pít 
na pár tejdnů
když sem přišel do hospody
objednal sem si nealkoholický pivo
a seděl a podivoval se tomu
jak se všichni kolem mě
postupně mění na žvatlající bestie

nedalo se to vydržet

místo abych si našel jiný kamarády
začal sem zas pít
místo abych pil míň
pil sem víc

za nějakej čas potom jsme se 
/s tou holkou/ 
rozešli
bylo to nějak hned potom
co sem jejímu bratrovi 
/na jeho svatbě/ 
vynadal do zkurvenejch
maloměštáků a jeho ženě do pipiny
co myslí jen na rození dětí
na vyrábění pořád stejnejch dokola stejnejch
televizních idiůtků

chlast mi dal právo říkat pravdu
chlast mi dal sílu
překonat bariéru dobrýho vychování

odjížděl sem prvním ranním busem
a hlavou mi popojížděly lokomotivy
který do sebe cvrnkaly 
a říkal sem si
že sem z tý knížky asi nepochopil to hlavní
POINTU

zasmál sem se
a probudil chlapa
co jel do práce
podíval se na mě
jako kdybych mohl za to
že vědecko-technická revoluce 
neodstranila nutnost 
vydělávat si na chleba a teplý párky
a zavrtal se do kožený bundy s chlupatym límcem 
ze který vypadly zmuchlaný 
startky

všechno totiž 
nepotřebuje 
POINTU

... 





Žádné komentáře:

Okomentovat